Produkter – CRMSofts Planner

CRMSoft har udviklet er et kvalitetsprogram til virksomheder, som ønsker et let og overskueligt system, der kan samle og simplificere alle former for drift og vedligeholdelse. Systemet er udviklet til Zoologisk Have i København, og bliver dagligt brugt af mange afdelinger og medarbejdere. Systemet giver et overblik over opgaver, der skal løses, uanset om det er ad hoc eller planlagte, og om de er højt prioriteret.

Programmets grundpakke henvender sig til 3 virksomhedstyper. Grundpakken kan med fordel  opgraderes med moduller, der er tilpasset virksomhedens behov.

Ved det personlige medarbejder log-in, kan “Planner” skræddersyes til den enkeltes behov og bemyndigelse. Det giver medarbejderen adgang til opgaver, bygninger og afdelinger, der er tilknyttet den enkelte medarbejders funktions og arbejdsgang.
Man ser KUN det man har brug for.

Med “Planner” har virksomheden og medarbejderne fuld historik og overblik over dagens opgaver, samt hvor langt i processen den enkelte opgave er. Der er mulighed for at tilføje kommentarer undervejs, som kan lette forståelsen og samarbejdet på tværs af afdelingerne, der er involveret.
I “Planner” kan virksomheden også samle, gemme og bearbejde data, som målinger. Der med grafer kan give et hurtigt overblik over fx vand og varmeforbrug, pH, orp, vægt og meget meget mere.

Udgangspunktet til programmets udvikling var at  komme forvirring om igangsatte opgaver til livs. Derfor skal en opgave godkendes af en leder eller driftkontor før den bliver lagt ud i systemet og medarbejderen, der skal udføre opgaven, kan se den. Hvis der tilføjes en kommentar til opgaven, vil alle de involverede modtage en notifikation om dette.

“Planner” tilgås via en webbrowser og tilpasser sig automatisk til den brugte enhed, uanset om det er smartphone, tablet, pc eller Mac du bruger. Der bliver udsendt notifikationer på mail, eller man kan til købe SMS som mulighed.
Med implementering af Planner, kan der spares 1000 vis af timer årligt.