Grundpakke

ParkPlanners grundpakken indeholder overordnet 5 elementer, med funktioner der letter firmaets arbejdsgang med flere niveauer.

Opgaver til den enkelte. En personlig liste med opgaver der vedrører den enkelte medarbejder. Det giver mulighed for at søge og få et hurtigt overblik over opgaverne.

Bygninger bliver listet og placeret på et kort. Der er desuden mulighed for at arkivere alt data, i bygningen, i Parkplanner. Så man altid kan tilgå dokumenterne der vedrører den enkelte bygning.

Medarbejderne er en del af virksomheden, og kan vises i listeform eller galleri. Medarbejderne har i Parkplanner, mulighed for at oplyse om eventuel ferie, og på den måde undgå notifikationer om opgaver under ferien. Det giver opgavegiveren mulighed for at omstrukturere planlægningen, og kontakte en anden substitut, hvis nødvendigt. Parkplanner er altså et system, der giver mulighed for at oplyse og planlægge langt mere effektivt i afdelingerne

Profil, giver medarbejderne mulighed for at opsætte sin egen profil, med billeder, kontaktoplysninger, og arbejdstid, samt  afdeling og bygning de er tilknyttet.

Hjælp funktionen, giver den rette support/løsning til problemer eller spørgsmål i forbindelse med brugen af Parkplanner.